Radio Rekord Radom mobilne Radio Rekord Radom mobilne
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

Budują estakady przy wiadukcie

Budują estakady przy wiadukcie
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

 

Budowa estakad jest priorytetem bo ten element śródmiejskiego odcinka trasy N-S ma opóźnienie. To najtrudniejszy etap całej inwestycji. Jak mówi Dawid Puton, rzecznik MZDiK, bardziej zaawansowane prace są na nasypie wjazdowym na wiadukt. Dobiegają końca prace brukarskie. – Wyasfaltowane są niemal obie jezdnie. Natomiast gdzieniegdzie są jeszcze wykopy pod te brakujące fragmenty drogi. Możemy mówić o tym, że poukładane są krawężniki, a także obrzeża. Zresztą świetnie widać obie te trasy - wyjaśnia Dawid Puton, rzecznik MZDiK. 

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji deklaruje, że śródmiejskim odcinkiem trasy N-S pojedziemy w połowie tego roku. Natomiast estakady mają być gotowe jesienią.

Trasa N-S ma być kluczowym punktem tworzonej tzw. strefy wygodnego ruchu. Budowa śródmiejskiego odcinka trasy od ronda Mikołajczyka do ronda u zbiegu ulic Żeromskiego i Szklanej, rozpoczęła się na początku lipca ubiegłego roku.

Za budowę I odcinka trasy N-S odpowiada konsorcjum firm: Inżynieria Rzeszów i Budromost Starachowice. Koszt inwestycji to około 34,5 miliona złotych.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

DO fot. archiwum cozadzien.pl/Dami24

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
Chcemy, żeby portal CoZaDzien.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców Radomia i ziemi radomskiej.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim
  • avatar
    ~XD 178.235.191.*** 2019-05-07 21:41
    Został miesiąc, ciekawe czy skończą?
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~logik 194.165.48.*** 2019-05-07 11:59
    Tempo tragiczne, 2 km drogi budować blisko 2 lata, jakby tak drogę szybkiego ruchu budować to budowa odcinka 100km trwałby 100 lat !!!. Normalnie brak słów...
    • 50%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~vdb 159.205.196.*** 2019-05-07 13:15
      Jakie 2 lata jak zaczęli w czerwcu 2018, więc budowa samych jezdni potrwa rok, a wjazdow na wiadukt dodatkowo 4 miesiące.
      • 70%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~maj 37.47.67.*** 2019-05-07 13:36
      Jak się nie ma pojęcia o czym się mówi to się pisze takie głupoty. Czasem lepiej jak się człowiek na czymś nie zna to wypadałoby żeby się nie wypowiadał.
      • 75%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~12d 159.205.196.*** 2019-05-07 14:30
      Szanowny logiku, czasu budowy dróg nie można liczyć liniowo - pewnych elementów prac nie można przyśpieszyć nawet jakby na tych 2 km pracowało 1000 osób. Już pominę to że budowa ma trwać rok a nie dwa :D
      • 80%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~? 178.235.191.*** 2019-05-07 21:36
      Człowieku, na 2 km może być 3 wiadukty, wycinka lasu, przebicie przez górę skał, odwodnienia, 4 pasy ruchu, oświetlenie itp. i skończą w rok, a tutaj praktycznie prosta droga z kilkoma wyburzeniami
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~ 37.47.56.*** 2019-05-07 20:43
    Hejt Stop - ten komentarz został zablokowany.
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Anonim 77.112.110.*** 2019-05-07 19:55
    Panie Puton, zamilknij pan już.....
    • 67%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~NIEPOradek 5.184.0.*** 2019-05-07 19:51
    Ta budowa miała być zakończona w ubiegłym roku
    • 75%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~ 89.0.155.*** 2019-05-07 18:46
    Hejt Stop - ten komentarz został zablokowany.
    • 75%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~ 178.235.176.*** 2019-05-07 18:37
    Hejt Stop - ten komentarz został zablokowany.
    • 80%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Ada 83.28.10.*** 2019-05-07 17:03
    A kiedy nastepny tj III etap budowy Trasy NS.Czekam na cała trasę .
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~dfg 159.205.196.*** 2019-05-07 17:27
      Przetarg na ostatni, 3 etap (od Szklanej do Żółkiewskiego) ma być w przyszłym roku.
      • 75%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~ 37.47.56.*** 2019-05-07 16:54
    Hejt Stop - ten komentarz został zablokowany.
    • 75%
    • |
    • oceń:
    • |
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy