Radio Rekord Radom mobilne Radio Rekord Radom mobilne
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

Budowa trasy N-S II idzie zgodnie z planem

Budowa trasy N-S II idzie zgodnie z planem
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

- Wraz z moim zastępcą Mateusz Tyczyński odwiedziłem plac budowy. Na znacznym odcinku nowej drogi, w tym także na rondzie została już ułożona masa wiążąca. Widać także chodniki i ścieżki rowerowe - napisał na swoim profilu facebookowym prezydent Radosław Witkowski. 

https://www.cozadzien.pl/zdjecia/postepy-pracy-przy-kolejnym-odcinku-trasy-n-s-zdjecia/73563

Już jesienią kierowcy będą mogli korzystać z nowego połączenia, które odciąży przede wszystkim ul. Wierzbicką i 1905 Roku.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

https://www.cozadzien.pl/radom/radom-i-powiat-z-rzadowym-wsparciem/73094

Inwestycja jest realizowana w formule „Zaprojektuj i wybuduj”. W jej ramach powstanie 1,5-kilometrowa, dwukierunkowa droga, po jednym pasie w każdą ze stron, a na skrzyżowaniu z ul. Wjazdową - rondo turbinowe z osobnymi pasami do zjazdów w kierunku ul. Gajowej. 

Jednocześnie trwają przygotowania do realizacji trzeciego etapu budowy trasy N-S. We wrześniu zeszłego roku została podpisana umowa na zaprojektowanie i budowę trzeciego odcinka trasy N-S, od ul. Żeromskiego do Energetyków. Przetarg na realizację tej inwestycji także wygrała firma Strabag.

Przypomnijmy, Radom otrzymał blisko 10 mln zł na dofinansowanie budowy drugiego odcinka trasy N-S. Pieniądze pochodzą z rezerwy subwencji ogólnej. 

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Termin zakończenia prac przy budowie drugiego odcinka trasy N-S to koniec września tego roku. Całkowity koszt inwestycji to 26,5 mln złotych.

czd/mm, fot. Facebook Radosław Witkowski

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
Chcemy, żeby portal CoZaDzien.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców Radomia i ziemi radomskiej.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim
lub
  • avatar
    ~lespauluss 79.184.122.*** 2021-07-28 18:21
    Pan Panie Witkowski to tak na poważnie, czy to spóźniony żart na 1 kwietnia? Wjazdowa jest i była niemal nieprzejezdna, przez zamknięty co 5 minut szlaban. Czemu niby ma słuzyć rondo jakiekolwiek? Tam będzie korek. Nie dla ukończenia inwestycji, NIK powinien się za to zabrać, co za d***l to w ogóle przyklepał i pozwolił realizować. Tunel lub wiadukt tylko i wyłącznie, żadne ronda i dalej obecny przejazd przez tory. Ta ulica odkąd pamiętam stanowiła radomski bottleneck i dostanie się z południa czy potkanowa na młodzianów i ustronie było staniem 10-30 minut bo sobie zapyziały pociąg musi przejechać najpierw w jedna potem towarowy w drugą. Istna paranoja, takie rzeczy tylko w radomiu za epoki Witkowskiego. A i się zapytam gdzie do grzyba stadion? Modernizacje na narutowicza to tylko wybielenie z Pana strony i nie liczą się na stadion, miał być na struga 63 już dawno a tam pustki i cisza, nawet hala , która Pan pompował medialnie w końcówce 18 roku nadal nie jest ukończona a miała być taka wielka gala boksu na cała europę. Strach się bać a jeszcze większy zmarnować swój obywatelski przywilej oddania głosu , żeby zrobic to na Pana. Przykro, że mamy tak kiepskiego prezydenta, który niepodołuje swoim obowiązkom i oby niebawem uległo to zmianie na lepsze.
    • 80%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Robi 5.173.150.*** 2021-07-28 16:25
    Ukształtowanie przejazdu kolejowego przy nowym rondzie samo w sobie spowalnia ruch na wjazdowej i gajowej a teraz jeszcze rondo i zamknięte szlabany czy ktoś to przemyślał czy zadziałał czynnik ekonomiczny.aż się prosiło o wiadukt
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Robi 5.173.150.*** 2021-07-28 16:14
    Nowa droga o marnej przepustowości stara poczciwa Wierzbicka + Łukasika szersza tylko od lat nie remontowana
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Anonim 77.115.236.*** 2021-07-27 16:57
    chociaż jedna radomska inwestycja zgodnie z planem...
    • 63%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Anioł 37.225.51.*** 2021-07-27 13:56
    Oby nie z planem jak budowali blok w Alternatywy 4. Tam też było wszystko zgodnie z planem
    • 83%
    • |
    • oceń:
    • |
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy