PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

Nowa Mazda 3 – Przedmiot powszechnego pożądania

Nowa Mazda 3 – Przedmiot powszechnego pożądania
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

Nowa Mazda3 zawiera w sobie dwa różne charaktery – obydwa przemawiające niemal do wszystkich. Pierwszym jest wolny duch, zdecydowany podążać za własnymi przekonaniami, nie dający się skrępować utartym konwenansom. Ten charakter przejawia się w hatchbacku. Chcąc wyrazić go w wyglądzie samochodu, przyjęliśmy bezprecedensowe podejście do projektowania: takie, które eliminuje definiowanie sylwetki liniami, lecz opiera się wyłącznie na grze lśniących, pięknie wyrzeźbionych paneli nadwozia, w których odbija się otoczenie. Dzięki temu model ten ujmuje patrzących wyglądem, który zmienia się wraz z każdą porą roku i godziną dnia.

Drugim charakterem jest osobowość damy lub dżentelmena, którzy łączą w sobie godność z silną dozą indywidualizmu. Przestrzegają oni przyjętych form i tradycyjnych stylów, ale pod tą powłoką kryje się ich uderzające piękno, które, gdy dobrze się im przyjrzeć, aż zapiera dech w piersi. Ten charakter drzemie w sedanie. Aspirując do stworzenia najwspanialszego stylistycznie sedana w swojej klasie, odrzuciliśmy typowy wzorzec samochodu segmentu C,1 oraz wszystkie wiążące się z nim ograniczenia i zwiększyliśmy długość całkowitą samochodu. Aby utrzymać niską linię maski silnika i pokrywy bagażnika, pokonaliśmy szereg przeszkód natury technicznej. Otrzymane proporcje są smukłe i eleganckie, a cała sylwetka sprawia wrażenie namalowanej jednym płynnym pociągnięciem pędzla.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Podnieśliśmy także jakość prowadzenia i komfort jazdy. Prowadzenie samochodu wymaga zachowania nieustannej uwagi, kontroli całego otoczenia, dokonywania w ułamku sekundy właściwych ocen i podejmowania prawidłowych działań. Mazda zmierza do tego, by czynności składające się na prowadzenie samochodu były dla wszystkich kierowców mniej stresujące, bardziej naturalne. Aby to osiągnąć, postanowiliśmy przeprowadzić gruntowne i wszechstronne badania naukowe nad człowiekiem.

Podczas chodu lub biegu ludzie wykonują delikatne korekty ruchu nóg, miednicy i kręgosłupa – takie, by zawsze panować nad ruchami głowy przy jak najmniejszym wysiłku mięśniowym. Chcąc umożliwić wykonywanie równie naturalnych ruchów także w samochodzie, przeprojektowaliśmy wszystkie komponenty i zestroiliśmy je w organiczną całość w taki sposób, aby wyzwalać wrodzoną zdolność człowieka do zachowania równowagi. Efektem tych prac jest Architektura Skyactiv-Vehicle, czyli zestaw nowych technologii strukturalnych, dzięki którym jazdę samochodem odbiera się jak doznanie równie naturalne i bezstresowe, jak chodzenie na własnych nogach.

Co więcej, uzyskaliśmy komfortowe wyciszenie wnętrza samochodu, skupiając się nie tylko na poziomie hałasów, lecz także na tym, jak szybko rozchodzą się dźwięki i z jakich kierunków dobiegają. Następnie stworzyliśmy czytelny i wyrazisty system nagłośnienia kabiny z głośnikami umieszczonymi tak, by dźwięk płynął prosto do uszu kierowcy. Na tym samym etapie przystąpiliśmy do projektowania przestrzeni wnętrza samochodu – takiej, by było ono wygodne dla wszystkich jadących osób.
Dzięki atutom Architektury Skyactiv-Vehicle i naszych najnowszych silników benzynowych i Diesla z rodziny Skyactiv, które sprzyjają zachowaniu intuicyjnego panowania nad samochodem w każdej sytuacji, nowa Mazda3 oferuje przyjemność prowadzenia na niespotykanym poziomie.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Gama jednostek napędowych obejmuje Skyactiv-X, silnik spalinowy nowego typu, który łączy w sobie zalety silników benzynowego i Diesla. Jego nowatorski układ zapłonowy SCCI (Spark-Controlled Compression Ignition – zapłon samoczynny sprężonej mieszanki sterowany świecą) umożliwia nam dobranie takich przełożeń skrzyni biegów, które podnoszą osiągi, a nie zwiększają ani szkodliwych emisji, ani zużycia paliwa. Silnik ten cechuje się szybkością reagowania i sprzyja czystej, płynnej jeździe z wzbudzającym zaufanie poczuciem pełnego panowania nad napędem. Silnik Skyactiv-X dawać będzie jeszcze większą przyjemność prowadzenia i jednocześnie zapewni bardzo dobre parametry ekologiczne mierzone w warunkach rzeczywistej eksploatacji. Dzięki tym zaletom radość posiadania samochodu osiągnie jeszcze wyższy poziom.
Nowa Mazda3 wzbogaci rutynę twojej codziennej jazdy; przyda jej blasku i nowych barw. Przykuwający oko styl tego samochodu pobudza emocje, a doznanie prowadzenia go wyostrza zmysły. W tym aucie nawet zwyczajny dojazd do pracy odbiera się jak wyprawę po nowe doświadczenia. 

artykuł sponsorowany

loading...
Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
Chcemy, żeby portal CoZaDzien.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców Radomia i ziemi radomskiej.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim
lub
  • avatar
    ~Kierowca 2019-02-28 15:38
    Wszystko ok., plus za silniki i nieuleganie trendom downsizingu, tylko samochód w tej klasie za cenę od 95 tys. za najtańszą wersję , to mocna przesada. Ciekawe też, czy mazda zadbała o zabezpieczenie antykorozyjne, czy tak jak dotychczas, po sześciu, siedmiu latach samochód będzie kwitł?
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Kolor 2019-02-28 14:08
    Jestem użytkownikiem CX-3 i akurat z tym stwierdzeniem się nie zgadzam
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Ana 2019-02-28 14:06
    a ten kolor , za.........sty
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Akuku 2019-02-28 14:04
    Tylna boczna część nadwozia (słupek C) niezbyt urodziwa. Widoczność do tylu pewnie słaba jak w CX-3.
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~bobi 2019-02-28 13:46
    Piękne auto , widziałem na żywo w salonie.
    • 67%
    • |
    • oceń:
    • |
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy