Strategia marketingowa Radom opiera się na wprowadzeniu „miejskich” kolorów i nowego loga, a autobusy mają być nośnikami powyżej opisanych barw powiązanych z marką naszego miasta. Nie zapomniano także o jakże ważnym haśle promującym nasze miasto. „Siła w precyzji” ma także pojawić się z każdej strony autobusów wraz z logo Radomia.
Istotnym jest fakt, że na początku będą malowane jedynie nowe pojazdy nabyte przez MPK. Wiąże się to z kosztami, które mogą wynieść nawet półtora miliona złotych. Chcą uniknąć takich kosztów, malowanie miejskich autobusów nastąpi stopniowo. Wtedy problem całkowicie zniknie. Każdy pojazd, którego przebieg przejechanych kilometrów sięgnie milion kilometrów i tak musi zostać poddany naprawie głównej. Co za tym idzie automatycznie przy takiej naprawie zawsze kładzie się nowy lakier na autobusy. Tak więc zmiana barw wszystkich pojazdów ( około 140 sztuk) naraz byłaby wyrzuceniem pieniędzy w błoto. Stopniowe ich odświeżenie nie powoduje dodatkowych kosztów.
Na zakończenie warto dodać, że zmiany czekają nie tylko MPK ale wszystkie miejskie spółki w Radomiu. Głównym celem nowego wizerunku jest umieszczenie uproszczonego loga i nazwy spółki napisanej obok. Cała grafika ma być powiązana z czerwono-niebieskim schematem jednakowym dla wszystkich spółek.
.