Przekleję komentarz znaleziony na stronie GW: Ten dworzec powstał chyba w najgorszym czasie jeśli chodzi o architekturę - jest brzydki i przede wszystkim przewymiarowany (widać to po opuszczonych wyższych piętrach). Podobnie jest np. w Częstochowie, gdzie dworzec PKP o zbliżonym wyglądzie i powstały w podobnym czasie ma być teraz przebudowany i zamieniony w nowoczesny węzeł przesiadkowy. W Radomiu powinno się zrobić coś podobnego - wybudować nowy, bardziej kompaktowy dworzec autobusowy w miejscu rozpadającego się parkingu przy działce należącej do poczty, co pozwoli przy okazji na wybudowanie w końcu bezpośredniego łącznika z dworca PKS na peron nr 1 stacji kolejowej. Do tego na miejscu obecnego budynku dworca PKS zrobić stanowiska odpraw autobusów dalekobieżnych i jakieś stanowiska dla autobusów miejskich/podmiejskich, dzięki czemu całe centrum przesiadkowe zmieściłoby się na działkach, które planuje sprzedać teraz PKP (to są dokładnie te 3 działki: i.imgur.com/3IHIauR.png ). Działki, na których znajdują się obecnie stanowiska odpraw autobusów można sprzedać pod jakieś inwestycję jak hotel czy biura (dobra lokalizacja przy dworcu PKS/PKP), a jeśli chodzi o miejsce do parkowania to bezpłatny parking P&R istnieje już w pobliżu, wzdłuż torów. Co do ogłoszenia to jakieś wstępne jest już na stronie PKP - www.pkp.pl/pl/nieruchomosci-menu/?option=com_nieruchomosci&show=20255 i szacunkowa wartość tych działek z budynkiem dworca PKS to ok. 4 mln zł - oczywiście będzie to pewnie więcej, ale miasto powinno zastanowić się na kupnem tego terenu.