Czemu Państwo usuwają komentarze? Oceniłem merytorycznie, bez "hejtu" czy obraźliwych stwierdzeń:
Szkoda, że wprowadzają Państwo w błąd i później efekt jest odwrotny od zamierzonego, bo klient zamiast zdegustować coś z zadowoleniem czuje się zrobiony w konia. Np. według informacji na stronie oferta Sushi Kushi na Radom Food Fest to "20 zł: PRZYSTAWKA - pikantny japoński rosół wołowy z makaronem oraz DANIE GŁÓWNE - czterech rolki sushi (ryby, owoce morza, świeże warzywa i japońskie dodatki).". Tymczasem w lokalu okazuje się, że zapowiadane 4 rolki sushi to tak naprawdę 5 kawałków a pikantny rosół nie jest przystawką a oferowany jest wymiennie z w/w sushi jako danie główne. Kiepścizna - jeśli wprowadzaniem w błąd chce się zachęcić ludzi do skorzystania z oferty to naprawdę efekt jest zgoła odmienny.