Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

Narutowicza i Traugutta, konsultacje podsumowane

Narutowicza i Traugutta, konsultacje podsumowane

Wpłynęło 286 ankiet. - Bardzo nas cieszy tak duże zaangażowanie radomian. To bardzo dobrze rokuje na przyszłość jeśli chodzi o rozwijanie tej formy współpracy z mieszkańcami i oddawanie decyzji również w ich ręce - mówi wiceprezydent Konrad Frysztak.


Mieszkańcy chcą lewoskrętu

Podczas konsultacji mieszkańcy odpowiadali na osiem pytań. Z największym poparciem spotkały się propozycje wydłużenia pasa ruchu do skrętu w lewo w ulicę Kościuszki, korekty geometrii wysepek na skrzyżowaniu Traugutta i Narutowicza, likwidacji przejścia dla pieszych przez ulicę Narutowicza (na zachód od ulicy Traugutta), obniżenia krawężników przy wszystkich przejściach dla pieszych oraz uruchomienia pary nowych przystanków przy ulicy Traugutta. W tych kwestiach zdecydowana większość uczestników konsultacji poparła propozycje miasta.


PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

Którędy rowery? "Będziemy rozmawiać"

Rozbieżne opinie dotyczą natomiast przejazdu dla rowerzystów pomiędzy ulicami Jaracza i Narutowicza oraz budowy rozgałęzienia drogi rowerowej umożliwiającego wjazd w Traugutta i Moniuszki. - Większość głosujących jest za wprowadzeniem takiego usprawnienia, ale różnice dotyczą lokalizacji przejazdu – tłumaczy wiceprezydent. Są propozycje, by sąsiadował on z obecnym przejściem dla pieszych przez ulice Narutowicza i Traugutta, a także pomysły jego likwidacji i wytyczenia nowego przejścia wraz z drogą rowerową na wprost ulicy Moniuszki.

Magistrat zamierza szukać najlepszych rozwiązań. – W najbliższych dniach spotkamy się z m.in. przedstawicielami Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji oraz Bractwa Rowerowego. Wspólnie postaramy się wypracować ostateczny projekt, który będzie zapewniał bezpieczeństwo pieszym, rowerzystom i kierowcom – zapowiada Konrad Frysztak.


Więcej o konsultacjach pisaliśmy TUTAJ.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K



PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy