[gallery id=1320]
W niedzielę, 2 listopada w radomskim hipermarkecie E.Lecrerc rozpoczęła się nowa akcja lojalnościowa. To pierwszy sklep w Polsce, który wprowadza takie rozwiązanie dla swoich klientów. Podobny system działa już we Francji. W najbliższym czasie będzie on rozbudowywany.
Wiele korzyści
Przy premiowanych produktach, pieniądze jakie wracają na kartę w aktualnej, obowiązującej do 15 listopada ofercie to od 10 gr. do nawet 200 zł. Jednak, jak zapowiada dyrektor hipermarketu, niewykluczone, że stawki będą wyższe. Dodatkowo przez najbliższe dwa tygodnie osoby, które zrobią zakupy za kwotę powyżej 100 zł, otrzymają 5 zł zwrotu na swoją kartę.
- Przy różnych okazjach będzie nowa oferta produktów premiowanych, a także specjalne wybrane dni, kiedy zakupy będą nagradzane dodatkowymi zniżkami. Na przykład od 17 listopada w każdą środę, czwartek i sobotę za zakupy powyżej 100 zł na kartę wróci 2 zł, a powyżej 200 zł – 4 zł. Od przyszłego miesiąca również za tankowanie na naszej stacji benzynowej będą wpływały złotówki na kartę – dodał Thomas Renard.
Jak zdobyć kartę
Aby przystąpić do nowego programu lojalnościowego E.Leclerc, należy zaopatrzyć się w kartę - zgłaszając się do Punktu Obsługi Klienta sklepu E.Leclerc lub wypełniając formularz na stronie internetowej www.eleclerc.com.pl i odbierając gotową kartę podczas zakupów w sklepie. Ważną informacją jest to, że zaoszczędzone na karcie złotówki możemy wykorzystać następnego dnia. Są one zliczane przez system.
Osoby, które na swojej karcie uzyskają premię o łącznej wartości 1000 zł otrzymają kartę VIP, dającą dodatkowe korzyści. Będą one uprawnione m.in. do płacenia w specjalnej kasie bez konieczności oczekiwania w kolejce, otrzymają dodatkowe promocje i prezenty, a także bezpłatne zaproszenia na wszystkie eventy organizowane przez E.Leclerc Radom.
Bez sztucznego zawyżania
- Praktycznie nie ma możliwości, robiąc u nas zakupy, ominąć produkty premiowane. Ważne, aby podkreślić, że ich promocyjne ceny nie są sztucznie zawyżone – wyjaśnia Thomas Renard. - Obliczyliśmy, że robiąc przykładowe zakupy za kwotę 160 zł, na naszą kartę wpływa 20 zł z premiowanych produktów plus 5 zł premii za zakupy powyżej 100 zł. To daje oszczędność 25 zł, czyli ok. 15 procent. Taka zniżka 10-15 procent, a może nawet więcej będzie przy każdych zakupach w naszym sklepie. Klienci widząc to, mamy nadzieję, że nie będą mieli problemu z wyborem sklepu, gdzie zrobią zakupy – dodał.
A jak klientom hipermarketu podoba się nowy program lojalnościowy? - Jestem tu częstą klientką i już mam kartę. Podoba mi się ta promocja, mam nadzieję, że zbiorę dużo pieniędzy – powiedziała pani Anna, klientka E.Lecrerc. - Nie wiem za bardzo o co chodzi w tej akcji, ale widzę plakaty i zapoznam się z tą nową promocją – dodał inny klient hipermarketu.
Informacje o premiowanych produktach będą publikowane w każdej gazetce hipermarketu E.Leclerc.
To pierwszy etap wprowadzania nowego projektu. Docelowo w przyszłym roku posiadacze Kart Lojalnościowych E.Lecrerc będą mogli stworzyć swoje własne konto na stronie internetowej sklepu, gdzie będzie możliwość sprawdzenia stanu złotówek na karcie, śledzenia historii swoich zakupów, przeglądania wszystkich transakcji i wydrukowania paragonu. Ponadto każdy klient będzie mógł sprecyzować jaką gamą produktów jest zainteresowany, a sklep będzie mógł przesyłać mu najnowsze dedykowane informacje o promocjach dotyczących tylko tych produktów.