Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

Budowa mostu w Solcu nad Wisłą z opóźnieniem

Budowa mostu w Solcu nad Wisłą z opóźnieniem
Do końca tygodnia (9 listopada) zakończy się łączenie konstrukcji nad rzeką nowego mostu w Solcu nad Wisłą. Prace prowadzone są w systemie trzyzmianowym. Na budowie pracuje 120 osób. Niestety, wiosenna fala opóźniła termin zakończenia inwestycji.
[gallery id=1319]

Wcześniejsze nasunięcie konstrukcji od strony Kamienia pozwoliło rozpocząć formowanie nasypów, budowę przepustu w rejonie przyczółka oraz roboty z drogowe. Konstrukcja nasunięta została do podpory nr 7, stojącej na samym środku rzeki. Od strony Solca druga część pomostu nasunięta została już za podporę nr 6. Oznacza to, że do połączenia obu konstrukcji brakuje 40 metrów. Nasuwanie zakończy się w tym tygodniu. Wówczas ruszą prace związane ze zbrojeniem płyty.

Prawdopodobnie inwestycja zakończy się w II kwartale 2015 roku. Część prac związanych z betonowaniem wymaga dobrych warunków pogodowych. Największy wpływ na przesunięcie terminu zakończenia prac miało przejście fali powodziowej o wysokości 4 metrów ponad placem montażowym. Wysoka woda wiosną przechodziła dwa tygodnie, ale skutki powodzi odczuwalne były przez okres ponad dwóch miesięcy. Rozmyty został pas montażowy i nabrzeża.

Na pomoście wykonana zostanie siedmiometrowa jezdnia, trzymetrowa ścieżka rowerowa i półtorametrowy chodnik. Firma "Gotowski" przy budowie mostu współpracuje z Politechniką Gdańską oraz Instytutem Badawczym Dróg i Mostów.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
Budowa ponad kilometrowego mostu pomiędzy miejscowościami Kamień na Lubelszczyźnie i Solcem nad Wisłą na Mazowszu to największa inwestycja realizowana przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie. Most powstaje w ciągu DW nr 747, która ma stanowić wygodne połączenie pomiędzy Lublinem i Radomiem oraz Kielcami. Kontrakt jest warty 209 mln zł.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy