Wolanów. Dofinansowanie usunięcia azbestu

Wolanów. Dofinansowanie usunięcia azbestu
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ.

Dotacja przeznaczona jest na usunięcie wyrobów i materiałów zawierających azbest z terenu gminy. Dofinansowanie obejmuje demontaż, transport i utylizację wyrobów azbestowych. Dotacja nie obejmuje kosztów zakupu i montażu nowego pokrycia dachowego.

Właściciele nieruchomości, którzy posiadają wyroby zawierające azbest i zamierzają je usunąć w 2017r. mogą złożyć wniosek wraz z załącznikami do Urzędu Gminy Wolanów w terminie do dnia 27.01.2017r. ( I piętro, pokój nr 10).

Koniecznym załącznikiem w przypadku rozbiórki budynku lub wymiany pokrycia dachowego jest uzyskanie pozwolenia od Starosty Radomskiego.

Wnioski złożone do 27 stycznia zostaną uwzględnione w tegorocznym dofinansowaniu.

Szczegółowe informacje można uzyskać po nr tel. 48 618-60-51 wew. 53.

Wszystkie wnioski dostępne są na stronie internetowej Gminy Wolanów.

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ 

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ

Polecamy