baner

Bądźmy precyzyjni!


7 listopada ruszyła kampania promująca program „Precyzja jest w nas”. Projekt ma na celu kreowanie pozytywnego wizerunku miasta na zewnątrz. Według głównych założeń ma to wpłynąć m.in. na pozyskanie nowych inwestorów.


Przede wszystkim ta strategia jest skierowana do mieszkańców Radomia, aby podnieść ich samoocenę, co przełoży się na dalsze sukcesy. To my jesteśmy najważniejszym twórcą obrazu miasta. Wypowiadamy się na jego temat, znamy jego historię, ciekawe miejsca. Sami przekazujemy takie informacje osobom spoza regionu i jesteśmy przez nich w jakiś sposób oceniani.

Dlatego też pierwszym etapem wdrażania programu będzie zachęcanie mieszkańców do pozytywnego postrzegania naszego miasta w myśl zasady, że do źle ocenianego nikt nie chce przyjechać, a co dopiero inwestować.

Strategia marki Radom została zbudowana w oparciu o analizy badań, wywiady i konsultacje. Projekt, który powstawał na przestrzeni ostatnich miesięcy, zjednoczył wszystkich radnych, jak sami twierdzą. Każdy zgadzał się z tym, że takie rozwiązania są potrzebne i według nich koszt inwestycji wcale nie jest taki duży w porównaniu do wkładu innych miast w podobne przedsięwzięcia. Miasta konkurują ze sobą i chcą pokazywać się z jak najlepszej strony. Radom też nie spoczywa na laurach. Przynajmniej tak właśnie powinno i ma to wyglądać.

Kampanię poprowadzi krakowska firma DEMO Effective Launching, która wygrała przetarg. Zainkasuje za to prawie 300 tys. złotych.

KrzyCh


Polecany artykuł

IV Charytatywny Turniej w Kręgle Dochód z IV Charytatywnego Turnieju w Kręgle zostanie przekazany na budowę pracowni, w której...

x