Przetarg na wprowadzenie e administracji

Przetarg na wprowadzenie e administracji
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ


Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ.

- Chcemy stworzyć wirtualne biuro obsługi mieszkańca, w którym będziemy mogli załatwić każdą sprawę. Np. zapisać się na spotkanie w magistracie, dokonać wpłaty, złożyć wniosek o wydanie dowodu. Jednym słowem - załatwić wszystkie sprawy, które wynikają z prawa lokalnego - mówi sekretarz miasta Rafał Czajkowski. - Będzie też możliwość wnoszenia opłat. Planujemy też współpracę z jednostkami kultury, dzięki czemu przez internet będziemy mogli zapisać się na zajęcia w Młodzieżowym Domu Kultury czy Amfiteatrze.
Miasto właśnie ogłosiło przetarg na wykonawcę projektu związanego z e-administracją. - Wysłaliśmy już specyfikację istotnych warunków zamówienia do Europejskiego Biuletynu Zamówień Publicznych  Teraz, przez 45 dni, można składać oferty na dostarczenie tej usługi do naszego urzędu. Wykonawcę poznamy w marcu. Będzie miał pół roku na wprowadzenie e- administracji w naszym urzędzie. To znaczy, że wszystkie sprawy przez Internet będziemy mogli załatwić już we wrześniu - mówi Rafał Czajkowski.
Koszt wprowadzenia e-administracji to 3 mln 660 tys. zł. 80 proc. tej sumy ma zostać pokryte z funduszy europejskich. Pieniądze zostaną przeznaczone na zakup specjalnego serwera, oprogramowania oraz doradztwo techniczne.

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ.


Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ

Polecamy