Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

Darmowe warsztaty na temat Aspergera i autyzmu.

Darmowe warsztaty na temat Aspergera i autyzmu.

Spotkania są skierowane w szczególności do studentów ostatnich lat (anglistyka, pedagogika, wychowanie wczesnoszkolne, itd.), którzy wkrótce rozpoczną pracę np. w placówkach edukacyjno-oświatowych oraz do edukatorów, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z nauczaniem. W wyjątkowych przypadkach przyjmowane będą także zgłoszenia od osób, które od lat pracują w szkolnictwie, ale nie miały wystarczających możliwości uczestniczenia w szkoleniach na temat syndromu Aspergera bądź autyzmu. Ważne - sesja niedzielna/indywidualne spotkania z prowadzącym- przeznaczona jest także dla rodziców dzieci chorych na syndrom Aspergera bądź autyzm.
osoby spełniające powyższe wymagania proszone są o nadsyłanie zgłoszeń na adres: library.acradom@gmail.com do 28 maja. W temacie należy wpisać: warsztaty - Asperger/autyzm, a w treści e-maila  umotywować chęć uczestnictwa w spotkaniach oraz podać podstawowe dane: imię, nazwisko, tel. kontaktowy, reprezentowana instytucja, staż zawodowy, wykładany przedmiot, itd.

Zakres tematyczny warsztatów:

• AUTYZM/SYNDROM ASPERGERA - CHARAKTERYSTYKA ZABURZEŃ
• TERAPIE STOSOWANE W PRACY Z OSOBAMI Z AUTYZMEM I ASPERGEREM
• STOSOWANA ANALIZA ZACHOWANIA JAKO JEDNA Z METOD WSPOMAGAJĄCYCH ROZWÓJ
OSÓB Z AUTYZMEM/ASPERGEREM
PODSTAWOWE PRAWA RZĄDZĄCE ZACHOWANIEM
WYKORZYSTYWANIE TECHNIK SAZ DO POLEPSZENIA ŻYCIA OSÓB Z ZABURZENIAMI ROZWOJU
SKUTECZNE STRATEGIE NAUCZANIA
PRACA NAD ZACHOWANIAMI TRUDNYMI

UCZESTNICY POZNAJĄ :

• SYMPTOMY CHARAKTERYSTYCZNE DLA OSÓB Z AUTYZMEM/ASPERGEREM
• PRZYKŁADY ZACHOWAŃ, KTÓRE SĄ OBECNE U OSÓB Z AUTYZMEM/ASPERGEREM
• TERAPIE STOSOWANE W PRACY Z OSOBAMI Z AUTYZMEM I SYNDROMEM ASPERGERA
• STOSOWANĄ ANALIZĘ ZACHOWANIA JAKO SKUTECZNĄ METODĘ DO NAUCZANIA OSÓB Z
AUTYZMEM I SYNDROMEM ASPERGERA
• WPŁYW KONSEKWENCJI ZACHOWANIA NA JEGO MODYFIKACJĘ
• TECHNIKI BEHAWIORALNE STOSOWANE W PROCESIE NAUCZANIA
• SPOSOBY REAGOWANIA NA ZACHOWANIA TRUDNE

Spotkania poprowadzi wychowawca, pedagog, psycholog kliniczny, specjalista od stosowanej analizy zachowań, certyfikowany trener z zakresu interwencji poznawczo - behawioralnej (trening zastępowania agresji - ART). W razie pytań prosimy o kontakt pod: library.acradom@gmail.com  Zachęcamy do uczestnictwa w darmowych seminariach!

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy