Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

PRZEŁOM W MOTORYZACJI! Debiut Toyoty C-HR.

PRZEŁOM W MOTORYZACJI! Debiut Toyoty C-HR.

Przełomowy model C-HR zadebiutuje w salonach Toyoty jeszcze w tym roku !


Toyota-Romanowski.pl

Model C-HR wprowadza Toyotę w nowy, dynamicznie rozwijający się segment rynku cross-overów. Samochód sytuuje się w ofercie marki pomiędzy Aurisem a RAV4, łącząc zalety tych dwóch bestsellerów z atutami najnowszego Priusa. Auto pojawi się w salonach w 4. kwartale tego roku, zaś zamówienia będzie można składać już w 3. kwartale.

Toyota C-HR będzie dostępna z napędem hybrydowym o mocy 122 KM oraz z silnikiem benzynowym 1.2 Turbo o mocy 116 KM. Toyota zakłada, że w Polsce 70% sprzedanych egzemplarzy będzie wyposażonych w napęd hybrydowy.

Toyota C-HR to drugi po Priusie samochód zbudowany na platformie TNGA, której model zawdzięcza nisko położony środek ciężkości i bardzo sztywną, wzmocnioną konstrukcję. Auto prowadzi się precyzyjnie i stabilnie, jak samochód kompaktowy, dając ogromną radość z jazdy.


Z nowym Priusem crossover Toyoty dzieli także najnowszy napęd hybrydowy 4. generacji. Układ napędowy został zaprojektowany od podstaw, aby zapewnić płynną, cichą jazdę, dynamiczne przyspieszenie, rekordowo niskie zużycie paliwa i emisję spalin nieprzekraczającą 90 g/km, co jest wynikiem niespotykanym w tym segmencie.

Nowy napęd hybrydowy jest efektywniejszy i lżejszy, oferuje też większą wydajność niż jego poprzednik w Priusie 3. generacji. Przyczyniła się do tego rekordowa dla silników benzynowych sprawność cieplna jednostki 1.8, która wynosi teraz 40%. Również pozostałe komponenty układu hybrydowego są znacznie wydajniejsze, przy zmniejszonych wymiarach i wadze. Ich optymalne rozmieszczenie przyczyniło się do obniżenia środka ciężkości samochodu.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

Toyota C-HR wyróżnia się dynamiczną, uniesioną sylwetką i wyjątkowo śmiałą, przykuwającą wzrok stylistyką. Model produkcyjny tylko odrobinę różni się od zapowiadającego go konceptu, co jest ewenementem na tle praktyki innych producentów. Jego nawiązujący do aut sportowych design łączy masywny dół charakterystyczny dla segmentu SUV z aerodynamiczną linią dachu w stylu coupé.

C-HR jest wyposażony w technologie zarezerwowane zwykle dla wyższych segmentów. Rozbudowany pakiet Toyota Safety Sense, oparty na technologii radarowej, zawiera układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (Pre-collision System), układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (Lane Departure Alert), układ rozpoznawania znaków drogowych (Road Sign Assist) i automatyczne światła drogowe (Automatic High Beam), a także funkcje wykrywania pieszych (Pedestrian Detection) i aktywny tempomat (Adaptive Cruise Control).


Hybrydy Toyoty mocno wkraczają do Europy

Kiedy w 1997 roku Toyota pokazała światu hybrydowego Priusa, potraktowano go jako technologiczną ciekawostkę. Dziś, po 18 latach prac nad tą technologią, japoński koncern jest największym producentem hybryd na świecie. Fakty są niepodważalne – Japończycy sprzedali już ponad 8 milionów aut hybrydowych, w tym milion w Europie. W Polsce sprzedaż hybryd także systematycznie rośnie – w tym roku przekroczy 3500 samochodów, o 1000 więcej niż w roku ubiegłym. W 2016 roku hybrydowa oferta Toyoty zostanie rozszerzona do 8 modeli. Postawienie na rozwój nowych technologii okazało się dla koncernu strzałem w dziesiątkę.

Hybrydowe rekordy

Toyota jest największym producentem hybryd na świecie. W 2014 roku należało do niej 60% rynku. Japoński producent jako pierwszy wprowadził na masowy rynek ten rodzaj napędu wraz z debiutem Priusa w 1997 roku. W sierpniu tego roku globalna sprzedaż hybryd Toyoty przekroczyła 8 milionów, przy tempie sprzedaży 1 miliona co 10 miesięcy. To pozwoliło do tej pory zaoszczędzić 58 milionów ton dwutlenku węgla.

Dziś marka ma w ofercie 31 hybrydowych modeli, od małych miejskich samochodów wielkości Yarisa po 7- lub 8-osobowe SUV-y i minivany, które oferuje w 90 krajach i regionach. Najpopularniejszym spośród nich jest niezmiennie Prius, którego łączna sprzedaż przekroczyła 3,5 mln egzemplarzy.

Europejczycy kupili do tej pory ponad milion samochodów hybrydowych Toyoty. W 2015 roku ich liczba przekroczyła już 120 tys. Żaden inny producent nie zbliżył się do tego wyniku. Największą łączną liczbą sprzedanych egzemplarzy może pochwalić się Prius (279,4 tys. do lipca 2015 roku), lecz bardzo szybko dogania go Auris Hybrid. Hybrydowy Auris zadebiutował w 2010 roku i od razu stał się ulubionym modelem hybrydowym europejskich kierowców. Obecnie co drugi Auris jest wyposażony w napęd hybrydowy. Ogromnym zainteresowaniem cieszy się także elektryczno-benzynowy Yaris. Oba modele zostały zaprojektowane w studiu ED2 pod Niceą według upodobań mieszkańców Starego Kontynentu.


PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Toyota oferuje w Europie 13 modeli hybrydowych. Sześć z nich dostępnych jest w Polsce. Podobnie jak na całym kontynencie, największą popularnością w naszym kraju cieszy się hybrydowy Auris, a potem Yaris. Prawie 30% nowych Aurisów kupowanych przez Polaków ma napęd hybrydowy. Średnia europejska wynosi 50%. W przypadku Yarisów, 35% kupowanych w Europie egzemplarzy korzysta z podwójnej mocy hybrydy, zaś w Polsce - 10%.

Debiutanci

Toyota wprowadzi w przyszłym roku na polski rynek aż trzy nowe modele hybrydowe. W ten sposób oferta aut elektryczno-benzynowych rozszerzy się z 6 do 8 modeli i obejmie dwa nowe segmenty.

Listę nowości otwiera Prius czwartej generacji z najnowocześniejszą technologią na pokładzie. Nowy Prius jest o 18% oszczędniejszy od poprzednika. Został zbudowany na zupełnie nowej platformie TNGA, która zapewnia niżej położony środek ciężkości, sztywniejszą konstrukcję i lepsze własności jezdne. Auto jest dynamiczniejsze, prowadzi się płynniej i bardziej elastycznie. Prius 2016 wyróżnia się nowatorską, śmiałą stylistyką, zachowuje jednak charakterystyczny kształt klina wkomponowany w nadwozie liftback – to daje bardzo niski współczynnik oporu powietrza 0,24 Cd.

Następne dwa modele spodobają się sympatykom podniesionych aut nie tylko na asfalt – to RAV4 Hybrid i zupełnie nowy hybrydowy crossover C-HR. Oba będą wyposażone w napęd hybrydowy nowej generacji. Kompaktowy C-HR wyróżnia się śmiałą, młodzieżową stylistyką. Na targach we Frankfurcie Toyota pokazała jego przedprodukcyjną, pięciodrzwiową wersję koncepcyjną, która spotkała się z dużym zainteresowaniem publiczności. RAV4 Hybrid o mocy 197 KM będzie przyspieszał do 100 km/h w 8,3 s. Auto będzie oczywiście dostępne z napędem 4x4 E-Four, który poprawia jego własności jezdne i umożliwia holowanie przyczep o masie do 1650 kg.


Umów się na jazdę testową w salonie Toyota Radom,ul.Kielecka 68/70 tel. 48 369 90 11


Toyota-Romanowski.pl

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjIiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjIiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy