Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

Toyota - wielka wyprzedaż rocznika 2015

Toyota - wielka wyprzedaż rocznika 2015

Toyota-Romanowski.pl


Jeśli sięgniemy głęboko do historii kompaktowych hatchbacków, zauważymy, że zgodnie z intencją projektantów miały to być przede wszystkim auta przystępne cenowo i uniwersalne. Miały cieszyć dwudziestolatka, matkę dowożącą dzieci do szkoły i pozwalać na rodzinne wypady za miasto. Dziś producenci relatywnie wysoko cenią kompakty w gamie swoich modeli. W obliczu ograniczonej i drogiej oferty firm konkurencyjnych, wszechstronność napędów Aurisa stanowi jego wyjątkową przewagę na rynku. Zmodyfikowany w tym roku model Toyoty ma, oprócz nowych silników, jeszcze jedną kartę atutową w tym rozdaniu – nadwozia hatchabck i Touring Sports (kombi). Dzięki temu dużo prostsze stało się skonfigurowanie samochodu odpowiedniego do potrzeb, temperamentu i gustu właściciela, pod względem dynamiki, pojemności bagażnika czy pakietu systemów niezbędnych w codziennym użytkowaniu.

Mamy wybór i korzystamy z niego również w Polsce. Zwiększa się liczba użytkowników aut hybrydowych, co jest echem trendu światowego. Dziś Toyota Auris jest najlepiej sprzedającym się samochodem hybrydowym w Europie. Udział napędu hybrydowego w całkowitej sprzedaży modelu na zachodzie wynosi obecnie ponad 50%. W ciągu pięciu lat sprzedano tam 200 tys. egzemplarzy hybrydowych Aurisów. Nie można się temu dziwić, skoro średnie zużycie paliwa dla tej wersji wynosi tylko 3,5 l/100 km. Jeśli więc głównym argumentem w wyborze samochodu są koszty utrzymania, Auris Hybrid, którego zespół napędowy rozwija całkiem pokaźną moc 136 KM, jest bezkonkurencyjnym kompaktem w tej kategorii.

Zwolennicy elastycznych silników wysokoprężnych znajdą w ofercie nową jednostkę 1.6 D-4D, a napęd 1.4 D-4D został gruntownie zmodernizowany, dzięki czemu jest dziś najbardziej oszczędnym dieslem na rynku w swoim przedziale mocy, osiągając średnie zużycie paliwa, wynoszące zaledwie 3,4 l/100 km. Do oferty napędów benzynowych dołączył całkowicie nowy silnik 1.2 Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa, który też ma się czym pochwalić – średnie zużycie dla tej jednostki wynosi zaledwie 4,7 l/100 km, a w wariancie z automatyczną, bezstopniową skrzynią biegów Multidrive S, nawet 4,6 l/100 km.



Auris to nie tylko nowe technologie pod maską, zmieniła się również sylwetka i stylistyka wnętrza. Nadwozie sprawia wrażenie mocniej i szerzej osadzonego na drodze, jest bardziej muskularne, dzięki nowym zderzakom, co zwiększa poczucie zaufania do samochodu. Fizycznie i optycznie środek ciężkości pojazdu obniżył się. Samochód wygląda obecnie poważniej i elegancko. Wyraziste linie przodu i lamp zdecydowanie dodały sylwetce drapieżności i prestiżu. Jako jeden z pierwszych kompaktów, Auris został wyposażony w przednie reflektory wykorzystujące technologię LED, zarówno do jazdy dziennej, jak i w światłach mijania.

Projektanci zadbali też, aby każdy wsiadający do wnętrza nowego Aurisa poczuł się wyróżniony – jakością materiałów, ergonomią, przestrzenią na nogi i na szerokość barków.

Kierowca doceni nową organizację przyrządów i zegarów w kokpicie oraz uproszczenie konsoli centralnej. Pasażerowie będą zadowoleni z jakości otaczających ich materiałów i nowej, przyjemnej w dotyku tapicerki. Rodzina wykorzysta w pełni 360 litrów przestrzeni bagażowej hatchbacka oraz tylną kanapę składaną w proporcji 60/40.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

Podobnie jak inne modele gamy Toyoty, Auris pojawił się w salonach wraz z ciekawymi propozycjami finansowania zakupu i z atrakcyjną ofertą dla biznesu. W najbardziej przystępnej cenowo wersji wyposażenia rata miesięczna w systemie Leasing SmartPlan Easy wynosi tylko 389 zł netto. Dla wielu polskich przedsiębiorców jest to dopuszczalny koszt miesięczny za możliwość korzystania z komfortowego i niezawodnego pojazdu.

Dodatkowym ułatwieniem w zakupie tego wszechstronnego auta jest bardzo korzystna oferta, dostępna już teraz w salonach Toyoty. W ramach wyprzedaży rocznika 2015 marka zaproponowała atrakcyjne rabaty do 13500 zł. Ceny modelu zaczynają się od 56900 zł. Klienci mają też niepowtarzalną szansę kupić nowego Aurisa po liftingu z oszczędnym napędem hybrydowym w najniższej jak dotąd cenie – tylko 74900 zł.

Hybrydy Toyoty mocno wkraczają do Europy

Kiedy w 1997 roku Toyota pokazała światu hybrydowego Priusa, potraktowano go jako technologiczną ciekawostkę. Dziś, po 18 latach prac nad tą technologią, japoński koncern jest największym producentem hybryd na świecie. Fakty są niepodważalne – Japończycy sprzedali już ponad 8 milionów aut hybrydowych, w tym milion w Europie. W Polsce sprzedaż hybryd także systematycznie rośnie – w tym roku przekroczy 3500 samochodów, o 1000 więcej niż w roku ubiegłym. W 2016 roku hybrydowa oferta Toyoty zostanie rozszerzona do 8 modeli. Postawienie na rozwój nowych technologii okazało się dla koncernu strzałem w dziesiątkę.



Hybrydowe rekordy

Toyota jest największym producentem hybryd na świecie. W 2014 roku należało do niej 60% rynku. Japoński producent jako pierwszy wprowadził na masowy rynek ten rodzaj napędu wraz z debiutem Priusa w 1997 roku. W sierpniu tego roku globalna sprzedaż hybryd Toyoty przekroczyła 8 milionów, przy tempie sprzedaży 1 miliona co 10 miesięcy. To pozwoliło do tej pory zaoszczędzić 58 milionów ton dwutlenku węgla.

Dziś marka ma w ofercie 31 hybrydowych modeli, od małych miejskich samochodów wielkości Yarisa po 7- lub 8-osobowe SUV-y i minivany, które oferuje w 90 krajach i regionach. Najpopularniejszym spośród nich jest niezmiennie Prius, którego łączna sprzedaż przekroczyła 3,5 mln egzemplarzy.

Europejczycy kupili do tej pory ponad milion samochodów hybrydowych Toyoty. W 2015 roku ich liczba przekroczyła już 120 tys. Żaden inny producent nie zbliżył się do tego wyniku. Największą łączną liczbą sprzedanych egzemplarzy może pochwalić się Prius (279,4 tys. do lipca 2015 roku), lecz bardzo szybko dogania go Auris Hybrid. Hybrydowy Auris zadebiutował w 2010 roku i od razu stał się ulubionym modelem hybrydowym europejskich kierowców. Obecnie co drugi Auris jest wyposażony w napęd hybrydowy. Ogromnym zainteresowaniem cieszy się także elektryczno-benzynowy Yaris. Oba modele zostały zaprojektowane w studiu ED2 pod Niceą według upodobań mieszkańców Starego Kontynentu.



Toyota oferuje w Europie 13 modeli hybrydowych. Sześć z nich dostępnych jest w Polsce. Podobnie jak na całym kontynencie, największą popularnością w naszym kraju cieszy się hybrydowy Auris, a potem Yaris. Prawie 30% nowych Aurisów kupowanych przez Polaków ma napęd hybrydowy. Średnia europejska wynosi 50%. W przypadku Yarisów, 35% kupowanych w Europie egzemplarzy korzysta z podwójnej mocy hybrydy, zaś w Polsce - 10%.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Debiutanci

Toyota wprowadzi w przyszłym roku na polski rynek aż trzy nowe modele hybrydowe. W ten sposób oferta aut elektryczno-benzynowych rozszerzy się z 6 do 8 modeli i obejmie dwa nowe segmenty.

Listę nowości otwiera Prius czwartej generacji z najnowocześniejszą technologią na pokładzie. Nowy Prius jest o 18% oszczędniejszy od poprzednika. Został zbudowany na zupełnie nowej platformie TNGA, która zapewnia niżej położony środek ciężkości, sztywniejszą konstrukcję i lepsze własności jezdne. Auto jest dynamiczniejsze, prowadzi się płynniej i bardziej elastycznie. Prius 2016 wyróżnia się nowatorską, śmiałą stylistyką, zachowuje jednak charakterystyczny kształt klina wkomponowany w nadwozie liftback – to daje bardzo niski współczynnik oporu powietrza 0,24 Cd.

Następne dwa modele spodobają się sympatykom podniesionych aut nie tylko na asfalt – to RAV4 Hybrid i zupełnie nowy hybrydowy crossover C-HR. Oba będą wyposażone w napęd hybrydowy nowej generacji. Kompaktowy C-HR wyróżnia się śmiałą, młodzieżową stylistyką. Na targach we Frankfurcie Toyota pokazała jego przedprodukcyjną, pięciodrzwiową wersję koncepcyjną, która spotkała się z dużym zainteresowaniem publiczności. RAV4 Hybrid o mocy 197 KM będzie przyspieszał do 100 km/h w 8,3 s. Auto będzie oczywiście dostępne z napędem 4x4 E-Four, który poprawia jego własności jezdne i umożliwia holowanie przyczep o masie do 1650 kg.



Ostatnie samochody z oferty wyprzedażowej czekają ! Nie przegap okazji !

Umów się na jazdę testową w salonie Toyota Radom,ul.Kielecka 68/70 tel. 48 369 90 11

Spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz pomyślności w nowym roku życzą Państwu pracownicy firmy Toyota Romanowski !


Toyota-Romanowski.pl

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy