Trasa N-S. Wszystko zgodnie z planem

Trasa N-S. Wszystko zgodnie z planem
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

Po ukończeniu rozbiórek budynków kolidujących z przebiegiem pierwszego odcinka trasy N-S budowlańcy przystąpili do prac związanych z układaniem instalacji podziemnych. Skończyły się już roboty związane z siecią centralnego ogrzewania oraz kanalizacją sanitarną. Na ukończeniu jest kanalizacja deszczowa. Intensywnie pracują też ekipy energetyczne - wzdłuż całego odcinka trasy N-S stawiają między innymi nowe słupy oświetleniowe.

Tam, gdzie wszystkie prace podziemne zostały już zakończone, drogowcy przystąpili do budowy konstrukcji jezdni. - W wielu miejscach jest już nie tylko podbudowa z kruszywa, lecz także krawężniki i pierwsze warstwy asfaltu. Wykonawca inwestycji koncentruje się przede wszystkim na robotach przy rondzie obok wiaduktu na ulicy Żeromskiego. Powstają tam wloty ulic Szklanej i Siennej. Nowe skrzyżowanie z ruchem okrężnym zostanie otwarte zaraz po tym, gdy będzie możliwość ułożenia na nim masy bitumicznej - wyjaśnia Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Radomiu.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

http://www.cozadzien.pl/zdjecia/budowa-trasy-n-s-w-centrum-miasta-postepuje-zgodnie-z-harmonogramem-zdjecia/52005

Aby kontynuować budowę węzła drogowego u zbiegu z ulicą Słowackiego, konieczne jest zlikwidowanie przejścia podziemnego dla pieszych pod torami kolejowymi. Zgodnie z zatwierdzonym projektem, piesi i rowerzyści będą mogli poruszać się po południowo-zachodniej stronie wiaduktu. Już wkrótce drogowcy wydzielą pas dla nich za pomocą betonowych barier (przygotowano je pod tym obiektem). Nad torami będą zamontowane wymagane przepisami ekrany przeciwporażeniowe. Później wykonawca przystąpi do budowy nasypów, które połączą trasę N-S z ulicą Słowackiego.

Wykonawcą robót jest konsorcjum firm Inżynieria Rzeszów i Budromost-Starachowice. Mają one potrwać do czerwca 2019 roku. Koszt inwestycji to ok. 34,5 miliona złotych. 11,5 miliona złotych pochodzi z subwencji drogowej.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

CZD/rc Fot. Szymon Wykrota

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
Anonim
lub
  • avatar
    ~lespauluss 2018-12-15 15:50
    jaki prezydent taka trasa n-s...
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~DZIAŁACZ 2018-12-05 10:38
    CIEKAWE ILE PIENIĘDZY [ DALI ] Z MZDiK ZA projekt ,KTO JEST AUTOREM ,KTO OSOBIŚCIE PODEJMOWAŁ TAK BŁĘDNE NIEKORZYSTNE DECYZJE
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~ 2018-11-23 15:03
    Komentarz usunięty
    • 60%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~sdf 2018-11-23 16:47
      To normalne, że przy remontach są korki. Lepiej trochę pocierpieć, a potem mieć długo spokój. Co do Zbrowskiego to była budowana jako mało znacząca droga jak jeszcze nie było całego Gołębiowa i nie ma żadnego związku z oszczędnościami. Miejsce tam jest i rozbudowa w przyszłości będzie niezbędna, szczególnie po otworzeniu Centrum Sportu i dalszej rozbudowie Gołębiowa. O czym mają pisać dziennikarze? Że są korki? Każdy to widzi, a ich relacje niczego nie zmienią ani nie przyśpieszą. Pierwszy wiadukt Wojska Polskiego i trasa NS to pewnie połowa przyszłego roku, więc chyba wytrzymasz te pół roku.
      • 50%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~radomir 2018-11-24 12:03
      Sfd! Ty jesteś chyba z MZDiK albo od Frysztaka. Możemy cierpieć jeśli to nieuniknione i konieczne. Ja natomiast piszę i daję przykłady o horrorze wynikającym ze złego planowania i pospolitego niechlujstwa radomskich urzędasów." To normalne, że przy remontach są korki"?! To wyjątkowo bezczelne stwierdzenie. Korki wynikłe z nieliczeniem się kierowcami wyjątkowo lekceważące ich problemy. O czym maja pisać dziennikarze?! Biedactwa! A choćby o tym dlaczego lenie i nieroby z MZDiK nawet nie zmienili programu świateł, że samochody skręcające w lewo na wiadukt lubelski maja bardzo mało czasu na skręt. I dlaczego setki policjantów z WRD KMP siedzą po biurach zamiast pofatygować się na skrzyżowania i pokierować ruchem w tym trudnym okresie drogowego horroru. A co do wąskich uliczek! Zbrowskiego budowano dawno i do tej pory tak to trwa. Trasę N-S buduje się teraz jak na jakiejś wsi. Wąsko i kręto. To taka ma być miara Radomia XXI w?! To tyle w tym temacie.
      • 80%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~ja 2018-11-24 15:18
      Część Zbrowskiego od Struga do Żółkiewskiego budowano wcale nie tak dawno, ale z uporem godnym lepszej sprawy wykonano tylko odtworzenie poprzedniego stanu zupełnie bez śladu jakiegoś pomyślunku, ale dobrze chociaż że nie zwężono tak jak już bywało. Pewnie nasze władze myślą że małe powiatowe miasteczko nie musi być rozbudowywane z większym rozmachem.
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~artur 2018-12-04 16:11
      CAŁA PRAWDA POPIERAM.
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Anonim 2018-12-04 16:13
      POPIERAM SZCZERA PRAWDA
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~autobus 2018-11-22 15:04
    Strasznie wąsko na tym rondku.
    • 63%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Pol 2018-11-22 18:18
      I tak lepiej niż mikro rondo, które zafundował nam rząd na węźle Radom Południe S7, czyli głównym rondzie dla osób jadących z Krakowa gdzie na niektórych relacjach trzeba rondo raz objechac żeby zmieścić się w ostry zjazd.
      • 86%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~680 2018-11-22 21:05
      Wąsko? Porownaj szerokość pasa wjazdowego z szerokością pasa na rondzie - jest dwa razy szerzej. Ciężarówka ze zdjęcia ma dużo miejsca. Oceniać sens będzie dopiero po pierwszym przejeździe, a nie jak większość tutaj po zobaczeniu zdjęcia niedokończonej inwestycji.
      • 67%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~sfd 2018-11-23 16:51
      Wąsko to jest na rondach na miejskiej obwodnicy południowej zaprojektowanej przez ekipę Kosztowniaka :D
      • 57%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Kładka Radka. 2018-11-23 17:14
      Rondo Radosława za 28.000.
      • 83%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Badura 2018-11-24 15:23
      W tym miejscu nie ma sprawy. Chyba żebym tak jak ty miał fantastyczny humor i miał ochotę się pośmiać. Ale jestem realistą i myślę że póki co jest OK (w tym miejscu)
      • 50%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~ja 2018-11-24 14:53
    Szumna nazwa, ale projekt na miarę faktycznie powiatowego miasteczka, plus zapyziała okoliczna zabudowa. Wreszcie najlepszy racjonalizatorski pomysł-pozwolić pieszym na przejście na drugą stronę toru po wiadukcie, oczywiście kosztem szerokości jezdni na tym obiekcie, a przecież idea N-S to historia może 40 letnia (tak jak na Radom przystało) nie było czasu o tym pamiętać?. Kiedy to remontowano ten wiadukt, nie można było? Władze nic nie robią przez dziesięciolecia, a przed wyborami kapną paroma złotymi i po 30 latach przypomną sobie o Placu Jagiellońskim, okrojonej NS i coś tam jeszcze ku chwale władz magistratu. Za to na miarę powiatowego zapyziałego miasteczka. Jest się z czego cieszyć dmijcie w surmy.
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Yaro 2018-11-24 09:54
    A może by na czas bałaganu i rozgardiaszu remontowego na pół roku prezydent zarządził darmową komunikację miejską? Tak na próbę?
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~dr_eam 2018-11-22 21:06
    koszt jak za kilometr autostrady, a wygląda jak ścieżka rowerowa, jak ich rozliczyć, tych złodziei?
    • 53%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Anonim 2018-11-24 09:38
      Jak kosztorys był zrobiony i nie było chętnych do przetargu to krzyczałeś, że urzędasy kosztorysów nie potrafią robić bo nikt głupi za takie niskie cenę nie będzie robił dróg
      • 50%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~RAK 2018-11-23 13:45
    komentarze zwolenników PIS są tak ni w pięć ni w dziewięć :P wszystko co robi nie "ta" partia jest "be"! prawda czy nie prawda, dobrze czy źle aby tylko WSZYSTKO KRYTYKOWAĆ!!! a sami bogacą się po cichu i powstają nowe układy i układziki :P ohyda! :P
    • 64%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~mieszkanka 2018-11-23 13:38
    Super! mieszkańcy Radom centrum, z niecierpliwością oczekują na zakończenie tej wspaniałej inwestycji! (Y) brawo za pomysł (Y)
    • 88%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Anonim 2018-11-23 12:59
    Coś tak mało robotników na tej budowie.
    • 50%
    • |
    • oceń:
    • |
  • Pokaż więcej komentarzy
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy