Przetarg na pierwszy etap trasy N-S ogłoszony

Przetarg na pierwszy etap trasy N-S ogłoszony
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Głównym celem tej inwestycji jest odciążenie Śródmieścia, w tym szczególnie ulicy 25 Czerwca, gdzie swoje prace planują Wodociągi Miejskie i którą w ciągu doby przejeżdża nawet około 20 tysięcy samochodów. Pierwszy fragment trasy N-S będzie miał długość prawie 1100 metrów. Między rondem obok dworca PKS a ulicą Słowackiego powstaną dwie jezdnie po dwa pasy ruchu. Tam właśnie przewidywane jest największe natężenie ruchu. Dalej będzie można pojechać w kierunku ulicy Szklanej jedną jezdnią o szerokości siedmiu metrów. Zaprojektowane zostały też chodniki i drogi rowerowe. Dzięki węzłowi u zbiegu ulic Beliny-Prażmowskiego i Słowackiego powstaną dogodne połączenia pomiędzy dworcami PKP oraz PKS a Glinicami lub osiedlem Nad Potokiem.

Oferty w przetargu można składać do 5 kwietnia 2018 roku. Pierwszy odcinek trasy ma być gotowy do 30 czerwca 2019 roku. W następnych latach planowane są kolejne etapy inwestycji. Drugi etap obejmie fragment między Południem a Plantami (obok torów - od Czarnoleskiej do zbiegu z Żakowicką), natomiast jako ostatni będzie wykonywany odcinek pomiędzy Szklaną a Struga (od nowego ronda pod wiaduktem na Żeromskiego przez łąki przy osiedlu Nad Potokiem).

czd/AH

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
Anonim
lub
  • avatar
    ~Radomianin 2018-02-23 05:55
    3 etap prawdopodobnie nigdy nie powstanie tak naprawdę bo jego koszty będą ogromne, jezdnia wg planu biegnie na bardzo dużym obszarze poprzez tereny zalewie tuż przy potoku a to oznacza wybranie ogromnych ilości ziemi, być może zmiana koryta potoku a poza tym koliduje z planowanym zbiornikiem retencyjnym, który za unijne pieniądze musi być wybudowany....
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~koparek 2018-02-22 13:11
    przedsiebiorczy z duzym wkladem zglasza gotowosc do przetargu
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~cos slabo 2018-02-22 12:57
    co to za zdjecie. nijak ma sie do tego artykulu. nie ma na nim pierwszego etapu tylko 2 i 3.
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~RADOMIAK 2018-02-22 12:56
    BO NIE MA CO ROZLICZAC DLATEGO JEST LATWA. ZERO ZROBIL A TO CO CHCE ZACZAC PRZERASTA GO Z KLADKA NA CZELE. NIESTETY GRZECZNAROWSKI TO ON NIE JEST
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Anonim 2018-02-22 10:56
    Czyli Witkowski na budowie w ciągu kadencji N-S padł. Nie mówiąc o 8 tys. stanowisk pracy - nie pozyskał żadnej firmy zewnętrznej. jego kadencja jest bardzo łatwa do rozliczenia.
    • 50%
    • |
    • oceń:
    • |
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy