Promocja na Discovery jednak droższa

Promocja na Discovery jednak droższa
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

Jak już wcześniej informowaliśmy, ekipa filmowa z domu produkcyjnego „Timecode” gościła w naszym mieście, aby przez trzy dni zrealizować materiał do trzech filmów promocyjnych o mieście i ludziach z nich związanych. Reklamówki były kręcone na lotnisku, Piotrówce i w Centrum Metrologii „Radwag” - czytaj więcej TUTAJ.

Wiemy, że trzy póltoraminutowe filmy będą gotowe i emitowane na kanałach z pakietu Discovery wczesną jesienią, tworząc tym samym telewizyjną kampanię naszego miasta. W sumie zaplanowano ponad 100 emisji. Dodatkowo „Timecode” przygotuje 20-minutowy reportaż o pracach na Piotrówce oraz jeden 4,5-minutowy film na potrzeby miasta - czytaj więcej TUTAJ.

Początkowo magistrat informował, że 125 tys. zł netto za produkcję wszystkich filmów to wielka okazja. Teraz dowiadujemy się, że drugie tyle wyniesie koszt emisji reklamówek na antenie stacji Discovery. - Koszt stu emisji  filmów to około 80 tys. zł netto, czyli jakieś 125 tys. zł brutto. Łącznie cena całego przedsięwzięcia to 260 tys. zł – wyjaśnia Ryszarda Kitowska z Zespołu Informacji Prasowej i Publicznej Kancelarii Prezydenta Miasta Radomia.

Aleksandra Jabłonka/ fot. Szymon Wykrota

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ

Polecamy