Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

Pierwszy lot do Berlina

Lot minął spokojnie. Do Berlina dolecieliśmy planowo o godzinie 9.45. Wiele osób twierdzi, że małe samoloty są bardziej podatne na turbulencje. W tym przypadku możemy potencjalnych podróżnych uspokoić. W samochodzie na polskich ulicach wytrzęsie nas znacznie bardziej niż podczas lotu. Berlińskie lotnisko Tegel jest bardzo dobrze skomunikowane z centrum miasta. Możemy dojechać tam autobusem przyśpieszonym kursującym co kilka minut. Sam przejazd do centrum trwa trochę ponad 30 minut. Za normalny bilet zapłacimy 2,70 euro, jednak już za 7 euro możemy kupić bilet całodzienny.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

Galeria

W Berlinie jest mnóstwo atrakcji turystycznych. Warto odwiedzić muzea, galerie, jest również mnóstwo sklepików z pamiątkami. Za kilka euro możemy sobie kupić kawałek muru berlińskiego. Może to brzmi dziwnie, ale mieliśmy wrażenie, że berlińczycy cały czas cieszą się ze zjednoczenia Niemiec. My podczas krótkiego pobytu zobaczyliśmy wieże telewizyjną, katedrę, gmach opery i parlamentu. Zobaczyliśmy też Bramę Brandenburską. Odwiedziliśmy również berliński dworzec główny – jeden z największych w Europie. Przy dworcu zatrzymaliśmy się chwilę dłużej na bulwarach nad Sprewą. Jest to świetne miejsce do wypoczynku. Knajpka, leżaki i widok na rzekę po której co chwile przepływają tramwaje wodne.

Do lotniska Tegel dotarliśmy bez żadnego problemu. Na samym lotnisku mimo jego wielkości również nie było problemu z odnalezieniem miejsca odprawy, czy też bramki z której dostaliśmy się do samolotu. Z całą pewnością możemy polecić zwiedzenie stolicy Niemiec, tym bardziej, że obecnie mamy z Berlinem bezpośrednie połączenie lotnicze. Zapraszamy do obejrzenia filmu i galerii zdjęć z naszego pobytu.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Zobaczcie również film oraz galerię zdjęć z pierwszego lądowania samolotu SprintAir w Radomiu. Galerię oraz wideo znajdziecie TUTAJ.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K