Ogólnopolska kampania reklamowa E.Leclerc

Ogólnopolska kampania reklamowa E.Leclerc
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

Ten wyjątkowy jubileusz sieci E.Leclerc jest doskonałą okazją do niecodziennych promocji w sklepach, dlatego kampanii mediowej towarzyszyło „uderzenie cenowe”, czyli unikatowa akcja BIG BANG, w której produkty są dostępne w niespotykanych dotąd cenach.

E.Leclerc wykorzystuje hasło wizerunkowe „Wiem, że kupuję najtaniej”, które w bezpośredni sposób nawiązuje do podstawowej idei E.Leclerc, zakładającej sprzedaż wysokiej jakości produktów, po jak najniższych możliwych cenach. W założeniu kampania ma podkreślać nowoczesność oraz kompleksowość oferty dopasowanej do potrzeb konsumentów.

Jej bohaterowie to Klienci nie tylko zadowoleni z serwisu, jaki gwarantuje im E.Leclerc, ale także znający doskonale markę, świadomi jej 20-letniej obecności w Polsce. Wiedzą, że markety E.Leclerc to niezależne przedsiębiorstwa, które inwestują i płacą podatki na lokalnych rynkach. Spoty reklamowe podkreślają dostępność zdrowych, zróżnicowanych regionalnych produktów dostępnych w sklepach sieci. Taki sposób komunikacji ma być wyjściem naprzeciw potrzebom klientów. Minimalistyczna forma spotów, to celowa próba ukazania „reprezentatywnego” klienta sklepu E.Leclerc. Rodzina, młodzież, kobieta w ciąży i inni, którzy codziennie zaglądają do super i hipermarketów E.Leclerc.

Na kampanię reklamową składają się spoty emitowane po raz pierwszy w stacjach telewizyjnych. Reklamę można również śledzić w radiu, na profilu E.Leclerc Polska w serwisie Facebook, prasie, firmowych gazetkach, a także na materiałach promocyjnych umieszczonych w sklepach.

Źródło: E.Leclerc / fot. archiwum cozadzień.pl

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ

Polecamy