Kierowcy narzekają, ul. Okulickiego zwężona

Kierowcy narzekają, ul. Okulickiego zwężona
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+PHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

- Ktoś nie pomyślał co z tym zrobić, bo tu będzie problem, bo jest za duże zwężenie – powiedziała zaskoczona zwężeniem mieszkanka Radomia. Jak informuje rzecznik prasowy MZDiK Dawid Puton z powodu ścieżki rowerowej musiała zostać wprowadzona poprawka w pasie drogowym. - Ze względu, że nie można wysiadać z autobusu bezpośrednio na ścieżkę rowerową trzeba było przesunąć przystanek o mniej więcej jeden metr w kierunku ulicy. Poprawki w projekcie były konsultowane z bractwem rowerowym – powiedział Puton

Stanowisko MZDiK w sprawie dodatkowego zwężenia ulicy przy przejściu dla pieszych poznamy w czwartek. Do sprawy będziemy wracać.

Adam Hildebrandt

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ
Anonim
lub
  • avatar
    ~123 2017-12-16 01:48
    PANie Puton nie opowiadaj Pan głupot ZApraszam na Słowackiego za rondem tam wszystkie przystanki są na ścieżce rowerowej !!!!! I co można
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~... 2017-12-14 22:16
    Pytanie czy powstanie jakaś społeczna przeciwwaga dla bractwa rowerowego? Czy oni są jakąś wyrocznią dla urzędników głoszącą prawdę objawioną? Wszędzie ich pełno ich pomysły to ciągłe dokuczanie kierowcom ostatni przykład to lobbowanie bractwa za zwężeniem dla ruchu samochodowego ul. Narutowicza. Szczytem głupoty tej organizacji było wspieranie powstania strefy tempo 30 w centrum miasta (debilizm tego czegoś można sprawdzić np na skrzyżowaniach Kilińskiego, Niedziałkowskiego i Skłodowskiej-Curie szczególnie w godzinach szczytu) oraz wytyczanie kontrapasów jak popadnie bez konsultacji z mieszkańcami właściwych ulic. Ale to nic co tam samochody, ważne że rowery mają którędy jeździć.
    • 75%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Pablo 2017-12-15 16:59
      Może i powstanie tylko trzeba do tego jedności radomskich kierowców i przedsiębiorców.
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Adam 2017-12-13 20:14
    I tak po raz kolejny coś co powstaje sprawi,że społeczeństwo kierowców jeszcze bardziej znienawidzi rowerzystów , ja jako rowerzysta jestem zaskoczony tym co zobaczyłem na fotografii..... jak najbardziej jestem za infrastrukturą rowerową w naszym regionie , powstało wiele poprawnych ciągów pieszo rowerowych ,dróg dla rowerów, wszystko by rowerzyści ustąpili miejsca na ulicach pojazdom silnikowym - powstała piękna droga do Skaryszewa na mieście również , ale tu niestety mi jako rowerzyście też się to nie podoba , apel do kierowców - nie mierzmy wszystkich " rowerzystów " jedną miarą , nie wszystko co powstaje w naszym mieście jest naszą winą ,czy też naszą inicjatywą .
    • 71%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~A daj 2017-12-14 09:04
      Oj Adam, Adam, już zrobiłeś kupę, nie kompromituj się bardziej komentarzami. NIC SIĘ NIE ZWĘŻYŁO. Artykuł to DEMAGOGIA, nikt nikomu nic nie zabrał. Polecam myślenie. Jeździłem tam samochodem, teraz przejeżdżam. Żadnej katastrofy.
      • 67%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~klocek 2017-12-14 22:57
      jak to się nie zwęzyło? droga sie zwężyła! a teraz znowu sie pszerzyła :)
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Marcin 2017-12-14 10:08
    Był jeden pas i jest jeden pas. Nic się nie zmieniło. To że przystanek przesunięty rozumiem, ale po co było aż taki wysunięty dzyndzel budować, tego nie rozumiem. Fajnie, że teraz myśli się rónież o cyklistach, bo do tej pory wszystko robiło się pod samochody, a jak byłeś pieszy albo cyklista to nie miałeś żadnych praw. Na szczęście to się zmienia, ale widzę, że nie wszyscy nadążają.
    • 73%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~100% 2017-12-14 10:50
      Podaj mi przykłady w Radomiu czegoś co zrobiono z myślą WYŁĄCZNIE o kierowcach?
      • 50%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Anonim 2017-12-14 15:20
      Mało ulic jest wyremontowanych w Radomiu? A nie przepraszam przecież po nich chodzą wyłącznie piesi.
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~:marcin: 2017-12-14 09:10
    Skoro w 100 tysięcznym Jaworznie udało się uspokoić ruch i poprawić bezpieczeństwo to dlaczego nie u nas w Radomiu? Przebudowa ulic w postaci m.in. zwężeń i szykan doskonale się tam sprawdziły i do zera wyeliminowały ofiary śmiertelne. W krajach zachodnich to już po prostu standard i nikogo nie dziwią podobne praktyki. No ale w Polsce to oczywiście SZOK i mentalne zacofanie... niestety. I mówię to jako kierowca, rowerzysta i pieszy który niemal codziennie porusza się ulicą Okulickiego.
    • 70%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~100% 2017-12-14 10:49
      Zacofany to ty jesteś. Czy te ofiary śmiertelne to były z winy tylko kierowców i nadmiernej prędkości pojazdów czy tez i innych przyczyn? Może szykany należy postawić przed każdym przejściem dla pieszych? Wszędzie ma być wolno wąsko i w długim oczekiwaniu na ruch? Teraz pomyśl, ile dodatkowego CO2 wytwarza auto stojące w korku czy wolno jeżdżące? Czy wdychając powietrze w którym normy są przekroczone o 500% nie robisz więcej szkody pieszym, rowerzystom czy mieszkańcom okolicznych domów? Czy karetki w Jaworznie dojeżdżają zawsze na czas do ciężko chorego? Widziałem już nie raz karetkę która w żaden sposób nie można było przepuścić przez Limanowskiego (Od Wałowej do Ronda ks Kotlarza) tylko dlatego że ktoś sobie wymyślił wysokie krawężniki i zwęził ulicę? Jak te "usprawnienia" maja się do twoich usprawnień?
      • 63%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~tez 2017-12-14 11:54
      nożami zabijają ludzi to zlikwidować produkcję, w jakich krajach podaj przykład, zresztą tam jest sto tysięcy obwodnic, takich kierowców widzę codziennie jak mendy jeżdżą 30 na godz. jak ruszają ze skrzyżowania to ja już jestem 100 m za nim, kretyński wywód
      • 80%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Anonim 2017-12-14 11:47
    cóż można powiedzieć, DEBILE
    • 67%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Polska Obłuda i nieudacznictwo 2017-12-14 11:20
    Takie prace to się robi na wiosnę, a nie w grudniu po południu!!!! Nie dość, że ludziom utrudniają życie w ciągu dnia to jeszcze pewnie nie będzie chodnika na Święta BN. Kto w tym mieście rządzi? A nie pomyśleli, że wyskoczy mróz, że spadnie śnieg czy też o tym, że mogą być kolizje, a nawet wypadki spowodowane tymi śmiesznymi pracami? Paranoje gonią paranoje....jak nie kładka to teraz ścieżki rowerowe......
    • 67%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Anonim 2017-12-13 22:46
    LUDZIE, ZACZNIJCIE LOGICZNIE MYŚLEĆ, JAKIE ZWĘŻENIE??? PRZECIEŻ DO TEJ PORY BYŁO TAM PO JEDNYM PASIE RUCHU W KAŻDYM KIERUNKU I NADAL BĘDZIE PO JEDNYM, TYLKO BEZ WYSEPKI POŚRODKU. BYŁ JEDEN PAS DO RONDA I NADAL BĘDZIE JEDEN, WIĘC O CO TE NARZEKANIA???
    • 53%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Pt31 2017-12-14 10:41
      ale jednak mimo wszystko będzie węziej gdyż czasami kierowcy wykorzystują takie "zapasowane" rejony drogi, na których teoretycznie nie wolno się poruszać aby ominąć wolno poruszający się pojazd w celu płynności w ruchu a po modernizacji będzie to niemożliwe.
      • 60%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Miki 2017-12-13 19:41
    Pasy ruchu są dokładnie takie same jak były więc to szukanie sensacji na siłę. Po prostu zniknęła powierzchnia wyłączona z ruchu.
    • 53%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~Anonim 2017-12-14 08:24
      Ta powierzchnia wyłączona z ruchu była sporym ułatwieniem podczas przejazdu karetek pogotowia...Ciekawe jk bedzie teraz?
      • 80%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~ceraz 2017-12-14 10:36
      Teraz mają przepuścić rowerzystę.
      • 75%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Obserwator 2017-12-13 19:58
    "Poprawki w projekcie były konsultowane z bractwem rowerowym – powiedział Puton" A kierowcami? Rowerzystów jeżdzi po Okulickiego 100, 200 dziennie, a samochodów 5000? W takich przypadkach, na usta cisną się słowa uznane za niecenzuralne.
    • 80%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~.,.,, 2017-12-13 20:48
      Coś czuję że widok mijających się autobusów na tym przesmyku będzie bezcenny. No ale przecież Bractwo to skonsultowało w imieniu całego miasta więc musi być super.
      • 80%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Anonim 2017-12-14 00:38
      To przesiądż się na rower , będzie ci wygodniej jeżdzić po mieście.
      • 75%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Anonim 2017-12-14 07:31
      Szczególnie z dwójką dzieci na zakupy.
      • 88%
      • |
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~bicykl 2017-12-14 10:34
      Otóż nie wygodniej, bo ścieżek jest za mało.
      • oceń:
      • |
    • avatar
      ~Anonim 2017-12-14 10:35
      ... i teściową.
      • oceń:
      • |
  • Pokaż więcej komentarzy
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0IGFzeW5jIHNyYz0iLy9yLmNvemFkemllbi5wbC9zZXJ2ZXIvd3d3L2RlbGl2ZXJ5L2FzeW5janMucGhwIj48L3NjcmlwdD4=

#WieszPierwszy

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vci5jb3phZHppZW4ucGwvc2VydmVyL3d3dy9kZWxpdmVyeS9hc3luY2pzLnBocCI+PC9zY3JpcHQ+

Polecamy