KAMPANIA – DO BANI (Z MAŁYMI MEJKO - WYJĄTKAMI)

KAMPANIA – DO BANI (Z MAŁYMI MEJKO - WYJĄTKAMI)
Najlepsze wiadomości video z Radomia znajdziesz na naszym kanale na YouTube - TUTAJ

Jak pewnie zauważyliście, obserwujemy krytycznym i ciekawskim okiem to, co dzieje się w  naszym mieście pod kątem kampanii wyborczej. Rok temu, podczas kampanii do wyborów samorządowych, królowaliśmy w mediach! Nasi kandydaci prześcigali się w pomysłach – śpiewali piosenki, zatrudniali grupy discopolowe czy raperów, bawiły nas chóry gospel, przebierali, wyrastały im kwiaty na policzkach. Niektórzy stali się antybohaterami przez to, że w odpowiednim momencie nie umieli wyłączyć kamery… Oj, działo się. I chociaż było zabawnie, to było i strasznie. Ale w końcu raz się żyje i raz pokazuje się w Faktach, Teleekspresie czy na „fejsie”!

No i w związku z tym spodziewaliśmy się Bóg wie czego po tej kampanii. Nasze oczekiwania były rozbudzone do granic rozbudzenia ;- ) Liczyliśmy, że Pani Poseł Wróbel zaśpiewa jak Sarah Brightman, że Pani Półbratek zasadzi zagon bratków i margerytek na obydwu policzkach, że Leszek Ruszczyk przerobi piosenkę nagrana przez Redox’a „(…) Przyjaciela chcesz mieć w sejmiku, to pamiętaj o Ruszczyku!” na jakiś rym związany z Sejmem a tu ni diabła! No formalnie centralnie – NIC!!! Poważni panowie z dociągniętym na bilboardzie uśmiechem, odziani w głęboką czerń równie poważnych garniturów i, obowiązkowo, w bordowym krawacie. Panie z wyrównanymi photoshopem zmarszczkami, choć i tak w rzeczywistości piękne, na plakatach jeszcze piękniejsze… Ogromny plus dla Anny Marii Białkowskiej za zdjęcie „grupówkę” i dla Anny Kwiecień za eksplodującą czerwień żakietu widoczną z daleka.

 

Ale to by było na tyle… Nudna, kury, kaczki, droga na Ostrołękę… A na drodze autobusy miejskie wyglądające jak tandetne choinki obwieszone Mikołajkami i Mikołajkowymi.

 

Dlatego chwalimy tych, którzy mieli pomysł na siebie. Podobał nam się pomysł Mariusza Mejki (miejsce 3 na liście Nowoczesnej) na ściągnięcie gwiazdy disco – polo, grupy MEJK (wychwycenie podobieństwa nazwisk), rozdawanie przez Mirosława Maliszewskiego (nr 1 na liście PSL) 4 bilionów ton jabłek na radomskich ulicach (cała roczna produkcja powiatu grójeckiego chyba poszła na ten zbożny cel). Podobało nam się, że (znowu) Mariusz Mejka spotykał się z wyborcami używając słynnej radomskiej pediatry – Danuty Macierzyńskiej – do własnych celów ; - ) A na koniec kampanii RZUCIŁ BOMBĘ! Wyprodukował, nazym zdaniem, genialny krótki spot! Brawa za pomysł, odwagę. Widać, że gość wie, „o co biega” w polityce. Mariuszu Mejka – duży plus!

Tak więc podsumowując – kampania do bani! z małymi mejko-wyjatkami!!! : - )


Maciej Dobrowolski /YouTube

Najświeższe wiadomości z Radomia i regionu znajdziesz na profilu CoZaDzien.pl na Facebooku - TUTAJ

Polecamy